صفحه نخست       نسخه موبایل       خدمات       اشتراک رایگان        تماس با ما
 
 

بخش های اصلی

پربازدیدترین مطالب

کاریابی ویژه کامپیوتر



اشتراک ایمیلی

آدرس ايميلتان را وارد کنيد تا مقالات جذاب وبسايت را به طور اتوماتيک دريافت نماييد - از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نخواهد شد - هر زمان که مایل باشید می توانید اشتراک ایمیلی خود را قطع کنید

تعداد مشترکین


محک را می شناسید؟

موسسه خيريه حمايت از کودکان مبتلا به سرطان "محک" با توجه به ماموريت تعريف شده و سياستها و رويکردهاي منشاء گرفته از آن، مبالغ اهداء شده از طرف نيکوکاران عزيز را صرف هزينه هاي دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان تحت پوشش خود مي نمايد و تمامي فرصت هاي تبليغاتي موسسه در رسانه هاي مختلف بصورت رايگان توسط ياوران و نيکوکاران عزيز در اختيار موسسه قرار مي گيرد.     MAHAK WebSite

  MAHAK - موسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی


معرفی سیستم عامل گوگل کروم

۹ ماه از زمان راه اندازی مرورگر گوگل کروم میگذرد و در این مدت ۳۰ میلیون نفر از آن در سراسر وب استفاده میکنند؛ کروم برای کاربرانی طراحی شده است که در اینترنت به دنبال اطلاعات میگردند، ایمیل خود را چک میکنند، اخبار را دنبال میکنند، خرید میکنند و یا با دوستان خود در ارتباط هستند.

 سیستم عامل های گذشته زمانی طراحی شده بودند که اینترنت وجود نداشت ولی امروز گوگل پروژه ای را معرفی کرده است که طبق گفته سایت گوگل به عنوان یک افزونه از گوگل کروم خواهد بود، این سیستم "سیستم عامل گوگل کروم" نام دارد.  گوگل سعی کرده است تا دوباره در مورد اینکه یک سیستم عامل به چه چیزهایی نیاز دارد فکر کند و سیستم عاملی برای دنیای امروز طراحی کند .
سیستم عامل گوگل کروم

 سیستم عامل گوگل کروم سیستم عاملی کدباز و سبک است که در مرحله اول نوت بوک ها را هدف گرفته است.  قرار است بعد از یک سال کد این سیستم عامل منتشر شود و در نیمه دوم سال ۲۰۱۰ نوت بوک هایی با سیستم عامل گوگل کروم در دسترس کاربران قرار گیرند.  سرعت، سادگی و امنیت از کلیدی ترین جنبه های سیستم عامل گوگل کروم است . این سیستم عامل طوری طراحی شده است تا بسیار سریع و سبک راه اندازی شود و در کمترین زمان ممکن کاربر را به اینترنت متصل کند، رابط کاربری طراحی شده بسیار شبیه به محیط وب خواهد بود . همانند مرورگر گوگل کروم، کدهای امنیتی به طور کامل از نو طراحی شده اند تا کاربران از هرگونه ویروس، تروجان و انواع کدهای مخرب در امان باشند .

سیستم عامل گوگل کروم برای سیستم های x86 طراحی شده است، بیشتر نوت بوک هایی که برای سال آینده طراحی شده اند با این سیستم عامل همخوانی خواهند داشت.  معماری سیستم عامل گوگل کروم بسیار ساده است : سیستم عامل گوگل کروم یک محیط ویندوزی جدید بر روی هسته لینوکس است . تمام نرم افزارهای تحت وب روی این سیستم عامل قابل اجرا هستند و ابزار توسعه نرم افزارهای این سیستم عامل همان ابزارهای آشنای طراحی نرم افزارهای وب خواهند بود ، پس تمام نرم افزارهای سازگار با این سیستم عامل نه تنها بر روی سیستم عامل گوگل کروم قابل اجرا هستند بلکه بر روی تمام مرورگرهای وب نیز اجرا خواهند شد .

گوگل کروم یک پروژه جدید است که از سیستم عامل آندروید جدا شده است، آنروید سیستم عاملی برای تلفن های همراه بود که بوسیله کاربران بر روی نوت بو کها نیز نصب و اجرا شد . سیستم عامل گوگل کروم برای کاربرانی طراحی شده است که بیشتر زمان خود را در وب میگذرانند.

گوگل در معرفی این سیستم عامل به درخواست های کاربران خود اشاره کرده است که خواهان کامپیوترهایی بوده اند که سریع به اینترنت وصل شود و امکان چک کردن ایمیل را برای آن ها فراهم کند و در این میان زمانی برای راه اندازی سیستم عامل تلف نشود. به گفته گوگل، کاربران کامپیوترهایی میخواهند که همواره مانند روز اول کار کنند و در طول زمان سرعت خود را از دست ندهند؛ گوگل همچنین از نیاز کاربران برای دسترسی به اطلاعات در هر نقطه ای سخن گفته است و همچنین از مشکلات آنها برای بروز رسانی های سخت افزاری برای استفاده از سیستم عامل ها و یا نرم افزارهای جدید سخن به میان آورده است.

منبع: Official Google Blog

برچسب‌ها:

  
نظرات 0 دیدگاه     ایمیل این صفحه را ایمیل کنید     ارسال به: Balatarin* Delicious* Friendfeed* Twitter* Addthis to other


به این مطلب لینک دهید تا خوانندگان شما نیز از آن لذت ببرند


اشتراک ایمیلی مطالب جدید و جذاب مثل این مطلب را در صندوق ایمیل خود دریافت نمایید:

   

اشتراک فید مطالب ما را از طریق فید(RSS) دنبال کنید      نمی دانید فید(RSS) چیست؟





نظرات و دیدگاه ها

      تا کنون  0 نظر برای این مطلب نوشته شده است
    حذف کامنتها

    ارسال یک نظر

    - لطفا در کامنت هایتان تنها در مورد همین پست مطلب بنویسید، اگر مطلب تان چیز دیگری است از فرم تماس با ما استفاده کنید.
    - لطفا پینگلیش ننویسید.
    - برای نمایش یک آواتار از خودتان در این وبسایت و همچنین در وبسایتها و وبلاگهای دیگر به سایت گراواتار بروید.


به اشتراک گذاری

این صفحه را با بقیه به اشتراک بگذارید و لذت خواندن آن را به دیگرن نیز بدهید


Bookmark and Share



بهترینهای وبگردی




لینکهای گوگل ریدر

 





www.arasportal.com



 آخرین نظرات

تیم ارس پورتال

  پویا روحی - مهندس نرم افزار و طراح وب
  مهدی کیفری - گرافیست و طراح
  حامد عظیمی - گرافیست و طراح


ارس پورتال در

  تویتر - Twitter
  دلیشز - ِDelicious
  دیگ - Digg
  استامبل - StumbleUpon
  حمایت کنندگان




    © بخشی از حقوق متعلق به ارس پورتال می باشد
    کپي برداري از تمام يا بخشي از مطالب وبسايت فقط با ذکر منبع به همراه لينک مجاز می باشد

          server monitor